Spørsmål & Svar

Hvor mye må jeg betale i frakt?

Frakt er kostnadsfritt om bestillingen er over 999 kroner. Under dette vil det tilkomme fraktkostnad på 69 kroner.

Kan jeg hente mine varer direkte på deres lager?

Ja det kan du selvfølgelig gjøre. Hvis du ønsker å hente varene dine direkte på lageret vårt, velg alternativet ”Hent selv (Halden)” når du velger leveringsalternativer ved bestilling. Vi vil deretter kontakte deg for å avtale et hentetidspunkt.

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten. Hvordan går jeg videre?

Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten, må varen sendes tilbake til Miniverden i original emballasje, sammen med ordrebekreftelsen og utfylt angrerettskjema. Send deretter varen til:

Miniverden AS
Torgny Segerstedtsgate 26B
1772 Halden

Hvordan benytter jeg angreretten?

Ønsker du å benytte angreretten sender du en mail til kundeservice@miniverden.no så snart som mulig og vi vil sende deg angrerettskjema du må fylle ut og returnere oss.

Statlig angreskjema finner du her.

Hvorfor har jeg ikke mottatt min ordre?

Alle lagerførte varer vil bli pakket og sendt til kunde innen to virkedager. Om du ikke har mottatt din vare kan det hende at den ikke er lagerført og vi venter på den fra leverandør. Dette vil du da motta informasjon om ved bestilling av varen. Miniverden tar forbehold om forsinkelser hos Bring som leverer varene. 

Hvordan avbestiller jeg min ordre?

Skulle du ønske å avbestille din ordre før de er pakket og sendt kan dette gjøres ved å sende en mail til kundeservice@miniverden.no. 

Hva gjør jeg ved feil, eller mangel på varen(e) jeg har mottatt?

Dersom du har mottatt en vare med feil eller mangler må du sende en mail til kundeservice@miniverden.no så raskt som mulig etter at feilen er oppdaget. Legg ved bilder av produktet, sammen med ordrenummer og vennligst spar på emballasjen da dette forenkler prosessen. Vi vil deretter sende deg en mail med informasjon om hva som vil skje videre. 

Jeg har bestilt forhåndsbestilte varer. Når vil de komme?

Det skal alltid vært opplyst om forventet leveringstid sammen med informasjon om produktet på forhåndsbestilte varer. Årsaken til at et produkt må forhåndsbestilles kan være at det er utsolgt hos leverandør eller at det er en nyhet som ikke har ankommet nettbutikken ennå. Kontakt oss gjerne på kundeservice@miniverden.no om noe er uklart. 

Hvilke betalingsmetoder aksepterer dere?

Vi aksepterer betaling med VISA og/eller MasterCard og Klarna. Ønsker du å betale med en annen betalingsmetode, vennligst ta kontakt på kundeservice@miniverden.no. 

Når kan jeg forvente å motta varen?

Alle lagerførte varer vil bli pakket og sendt til kunde innen to virkedager. Informasjon om varer med annen leveringstid skal til enhver tid være oppdatert i produktomtalene.
Har du behov for raskere levering, vennligst ta kontakt på kundeservice@miniverden.no.

Hvordan blir pakkene levert til meg? 

Alle pakker blir sendt med Bring. Normalt vil det bli levert på nærmeste postkontor, men om pakken er liten nok vil den bli sendt til postkassen din.

Tjen MiniPoints